fredag 4 december 2009

FREDAG In My Heart<3

Morjens!
Idag kom äntligen min väska som jag beställde. Trodde den inte skulle komma eftersom jag var säkert på att jag hade gjort något fel, har aldrig beställt via internet förrut.
Nej nu lät jag som min mamma, som chockerande nog har skaffat Facebook!
Mamma och facebook i samma mening, hmm?

I veckan har jag.. Hm.. Läst på prov och prov och åter prov. Fick 8- i mitt geografiprov!-.-
Kommer nog hålla 8an där tror jag..
Har bara suttit hemma p.g.a provhögen och läxhögen som bara växer.
Men som tur är det fredag så man får träffa alla som man inte sett på länge!

Idag nåla jag ut mej ordentligt. Riktigt ordentlig. Vi hade nån uppgift i moddan att vi skulle berätta en saga till några småungar utantill. Och förståss så lärde jag mej sagan igår, men tro det eller ej, jag kunde den. Nåja när vi skulle berätta den för småungarna och det blev min tur gick allt bra tills jag fick en av mina vanliga host-attacker och tappade fullkomligt bort mej, nåja, sen blev jag så närvös så ja fick en astma-attack och kunde inte berätta eftersom jag kippa efter luft, så dom stackars småungarna förstod nog ingenting. Och jag skämdes ihjäl efter som alla i klassen kunde den PERFEKT. Nåja jag gömde mej bakom Siiri resten av den lektionen.
Men nåja! Ska på fest idag kul kul bloggar säkert om den imorgon.
Tjingeling<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar