onsdag 23 december 2009

Nu först känns det som jul! Nästan alla packet är packade. Jag är så i tid! Not..
Det är så mysigt när man stiger upp på julafton:) Men ännu mysigare dagen efter tycker jag!
Jag tar nog tillbaka att jag hatar julen, det är inte själva julen utan stressen och allt flängas hit och dit. Men, tillsist så lönar sej allt ståhej eftersom man får ha det trevligt med släkt och vänner!
Så tummen upp för julen och tummen ner för all stress, TUR så är det bara jul engång om året!

Blev glad idag, fick ett mess av en person som jag inte har hört från på vääääldigt länge!
Gjorde min dag lixom, och det fick mej också att förstå hur dumma i huvudet vi båda har varit..
Men det var passligt, ännu mer glädje såhär till julen:)
Men nu alla söta ska jag packa de sista julklapparna, okej det där gick jag inte ens själv på, kommer att sitta här ända till kvällen och stressa ihjäl mej imorgon, men ; Dumt huvud får kroppen lida.
Smell you later!

1 kommentar:

  1. vad kul :D så du ska till Åland efter nian? :)
    jodå, de e bra med mig :) det kan ju inte vara annat när det är jullov ;) hur är det själv? :)

    SvaraRadera