lördag 5 december 2009

Godmorgon! Blir det att säga för mej.
Som sagt var på fest igår och där var det nog jätte kul, bara att det sjönk lite väl bra med dricka.
For och sova lite över 1 (tror jag) men vaknade hela tiden av att massa shack skrek och spela musik, och kl 7 kom Cias och min chaufför och sa att vi skulle fara.
Och jag säger nu det, man ska INTE åka på bromarvägarna kl 7 på morgonen när man har krabbis och är halft i fyllan. BLÄ! Tack till Sofie och Carolina som tog hand om mej.. heheh.
Sen sov jag vaknade, sov och så var det mat, och det smaka nog int. Blä
Sen for jag och sova igen, och nu sitter jag här.
Ursäkta för ett råddigt inlägg men mitt huvud är i sin egen värld och vill inte lyda..
Har ingen aning om vad jag ska göra idag, skulle vara skönt med en hemma dag och bara sitta i soffan med mjukiskläder. För se vad jag gör..
Ha det bra alla<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar