söndag 27 december 2009

Tjena!

Jaa, var ska man börja? Kankse säga förlåt för en VÄLDIGT dålig uppdatering.
Men orkar inte gå igenom alla dagar så berättar om idag.
Vaknade och hade ingen krabbis( pluspoäng till mej) sen kom mamma efter mej från pappa och så for vi till mommi å mofi på mat. Jag börjar bli väldigt trött på den här jävla julmaten-.-
Men iallafall sen kom jag hem chilla. Sen for jag till Karis hese på hamburgare, vi for fyra bilar ska försöka räkna upp alla; Carolina, axe, jag, jonno, martin, erkka, nicke, johnny, axel, tomppi, och.. hm och. Fan där tog minnet slut, men iallafall så efter det cruisa vi runt istan och Axe drog kässäri hela tiden så jag satt och skrek, och hur vi slada och hade oss, sen kom jag hem.
Mamma och jag hade vårt dagliga vem-som-går-ut-med-hunden-bråk, men sen sa hon att ja skulle få 10€ så jag for. Och nu sitter jag här.

Och btw ska länka en liten ålänning Linnea heter hon, spelar ishockey.. och hm.. Ja:D
Ska se om ja kommer på hur man länkar..
http://linneaav.blogg.se
Så där, hoppas jag lyckades, förlåt för ett icke intressant inägg.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar