tisdag 22 december 2009

Tjaba tjena hallå!
Idag var jag och köpte dom sista julklapparna med palle! Äntligen har jag allt färdigt, men nu är det värsta kvar, att packa dem! Försöker alltid få så mycket som möjligt packat i affärerna, hehe.
Och det var iallafall jätte kul att träffa Palle, det var så länge sen sist. Kul hade vi!

Har såna blandade känslor just nu, är förbannad och glad, olycklig och kär. Trött och pigg. Hm wierd! Snart är det jul. Tror jag har nämnt det i de senaste inlägget. Men ifall någon har missat det är jag ju snäll och påminner dem!

Har också bestämnt att jag nog far till Åland efter 9:an eller det känns så nu iallafall men vem vet kanske jag söker ti något annat. Jag hinner alltid ändra mej, huvudsaken är att jag blir nöjd och trivs med det jag gör. Men ush vad tråkig jag är sitter och skriver samma sak i alla inlägg. Suck. Vad ska jag skriva om..
Skulle vilja skriva en låååång grej men mamma ska ha datorn!
Pusshej<3

2 kommentarer:

  1. men shit :D Är det Mille? :D vet inte om du minns mig, men vi spelade i samma fotbollslag ett tag, tror jag! :)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Tänkte bara passa på att önska en God Jul :)
    //
    http://rotselleri.blogg.se

    SvaraRadera