måndag 30 november 2009

Hej!
Förlåt att jag inte skrivit på en tid.
Var som sagt på New Moon igår! Satte och grät som ett litet barn som tappat sitt godis.
Det går inte att jämföra Twilight med New Moon. I New Moon händer det mycket mera, men Twilight är som sagt suverän! Och faktiskt, vi tappade INTE bort oss. Men vi yra nog på lite..
Har varit hemma idag för hade stegring igår och vill inte bli sjuk nu när vi har så mycket i skolan.
jag börjar bli lite tveksam för åland.. Tänkte om ja går 3 år i Pargas kan jag ju alltid gå ett fjärde år i Åland.. Hm..
http://www.youtube.com/watch?v=MFtaSNiGWuc
Fick en stark lust att höra på depplåtar. Och den där tar priset, iallafall för mej.
Ibland är det bara hälsosamt med lite depp tror jag.

Ska börja skriva det jag varje år fruktar JULKLAPPS listan. Alltså det som jag skall köpa till er.
Hjälp. Ha det bra lovers<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar