fredag 25 december 2009

!

Sitter här på min EGEN acer dator! Har äntligen fått den och fungera.
Förlåt att jag inte har satt in någo bilder men har min sladd till telefonen hos pappa, så ni får vänta!
Idag skulle jag egentligen sitta hundvakt, medan alla andra e hos en kompis på fest, men mamma pratar i telefonen nu och det låter som om det inte sku bli någon tjejkväll.. YESS!!
Var och åt julmat till pappa idag han blir alltid så söt och snäll till julen!:)
Och snart 1.1 reser jag till Berlin! Hell yeah! Sitter och nördläsare "reseboken om Berlin" hahah, men är det första gången man reser riktigt riktigt på riktigt så måste man ju slå på stort! Men det är synd att jag fick veta det först på julafton för skulle ha viljat spara extra mycket pengar för läste att dom har jäkligt bra shopping centrum där! Hihi:) Ich liebe dich
Men alla kan ju vara så snälla att ni ber en bön för att min mamma ändrar sig och inte far på tjejkväll! hehhe.
Nu ska ni ha det riktigt bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar