tisdag 29 december 2009

Jahapp, då gjorde jag det oxå:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Hm åkt till Berlin?

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nej tyvärr.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: ja

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej

5. Vilka länder besökte du?: Estland, Sverige och Berlin

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Hm, en egen bostad, som jag kommer att få!


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?:
14.4 privat;)

8. Vad var din största framgång 2009?:
Hm, jag kom på vart jag skulle söka efter 9an kanske?

9. Största misstaget?:
Kan inte skrivas här

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja

11. Bästa köpet?: Fjällreven jacka?

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder, sprit och tobak.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: JO!<3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Svene banan, och många fler hahah.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: RÖRT PÅ MEJ!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
Surat och varit arg.

18. Hur tillbringar du julen?: Med släkten

19. Blev du kär i år?: Ja

20. Favoritprogram på TV?: Halv åtta hemma hos mej och Talent

21. Bästa boken du läste i år?:
alla Twilight böcker.

22. Största musikaliska upptäckten?:
Lady Gaga, A fine frenzy

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: en dator


25. Något du önskade dig men inte fick?:
Dator

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Fetsade

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja det tror jag garanterat.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: normal?

29. Vad fick dig att må bra?:
Mycket:)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Robert pattinson!

2 kommentarer:

  1. sv: Jag älskar att skissa, men har faktiskt inte så mkt tid för de just nu.. :/ Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi stjäl denna grejen av dig :DD

    SvaraRadera