torsdag 24 december 2009

God jul allesammans!

Jahap då var det jul, ännu så känns det kanske inte riktigt så.. Men min söta mamma kom med frukost på sängen:) Nu säger hon;

Mamma- Miriana, idag skall vi leka en lek
Jag- mhm
Mamma- som går ut på, att den som hittar på flest saker att städa undan på en minut vinner.
Jag- mhm
Hon tror på riktigt att hon kan manipulera en 16 åring med sånt där. Skulle jag ha varit 5-6 år skulle jag har hoppat upp från sängen..

Nu när vi engång talar om mamma så måst jag tilläga en sak, iår så fick jag ett stort paket av mamma som det var 24 st små paket i med siffror, alltså en hemma lagad kalender, och igår när jag var och hämta alla julklappar så öppnade jag 24 ans lucka, gissa vad det var!
Det var ett foto när vi reste i Sverige och så stod det: vi ska resa någonstans, du får veta vart idag!
Å när jag kom hem så va mamma skit arg för att jag hade glömt paket nr 24. Suck och jag vet vad det är inne där. Så min stackars pappa fick komma hitkörande med det.
Men fatta så kul hoppas vi far någonstans det är varmt och skönt..
Har bara varit till Sverige, Norge och Estland.. Patetiskt jag vet.
Men nu ska jag göra lite nyttigt och låtsas att jag tycker mammas lek är kul.
Puss och kram ha en fin jul!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar