onsdag 16 december 2009

Ho-ho finns det några snälla barn här?

Har just kommit hem, har varit hos Betti. Vi båda var småsjuka så vi stannade hemma.
Igår så var jag ute och åkte bil med henne, eftersom hon fick körkorte igår!
Vi åkte bara runt i stan och for en sväng till Karis. Fick tillsist tvinga henne att köra hem när klockan var 23.00

Julen närmar sig fortare och fortare, och jag har fortfarande inte packa in ett enda packet..
Och på fredagen är det julfest ( 20 DAGAR LEDIGT!), får hoppas att klassens julklappar hinner komma i tid!
Skulle ännu behöva köpa festskor, sen sku allt vara perfekt till fredagen!
Det är skönt att alla prov är undan nu, förrutom kemi provet som är på fredag.
Varsomsagt till Ålands Hotel och Restaurangskola på måndagen och jag säger då bara : WAAU!
Dit vill jag helt klart!:)
men nu ska jag pysa iväg, hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar