fredag 18 december 2009


Julen e här och lyser fred på jorden glädjen e stor, i ett barns klara ögon bor den..

Goddagens! Vet ni vad det är för dag i dag? Nu tänker ni det är fredag..
Japp det är det också, men idag var det sista skoldagen på dethär året!
Fatta 20 dagar jullov, ja tror jag svimmar..
Det har varit så jävla stressit så jag höll på att ta död på pappa. Nä. Bara nästan. Så jo ett jullov passar fint in.
Idag ska Bine, Carolina, Sofie, Cia komma till mammas lägenhet på glöggkväll och vi ska bara mysa och kanske ringa efter pizza, FUN<3 SAKNAR SOMMAREN!
Fick mitt betyg också, för denhär perioden, jag hade höjt och sänkt höjt och sänkt. Men medeltalet blev exak som mitt betyg på 8an. SATAN-I-HELVETE!
Men jag har ett halvt år att plugga upp det så. Bara så ni vet kommer Miri sitta hemma och plugga upp betyget!

Men men, skall på julfest kl 18:oo och ska handla gott till kvällen:)
Nu ska jag fixa ögonbrynen och kanske laga ansiktsmask.. Se you later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar