måndag 7 december 2009

Jävla måndag

Japp, det är måndag, den dagen av alla veckans 7 dagar som man bara vill sätta täcket över huvudet och vakna först på fredag. Gud jag älskar måndagar!
Idag kom jag försenat till skolan eftersom pappas flickvän kom på efter halva vägen att hon hade glömt telefonen hemma. Så jag fick springa upp till skolgården som en dåre.
Och eftersom det var Finlands Nationaldag igår (grattis!) så skulle vår klass läsa varsin vers från vår national sång. Och jag tror fanimej jag har fått någon undermedveten skräck för att stå framför människor och läsa, fick igen någo sorts astma anfall. Tänkt om jag skulle ha haft samma problem på vår teater för ca ett år sen? Jävlar, tur så kom det nu då, men det är vääldigt störande!
Jepp käre bloggläsare nu visste ni det. Och om ni vill veta en till sak så har jag en såån jääävla muskelvärk var på gym idag och har redan, måste kanske skaffa en lyftkran så att jag slipper upp från sängen imorgon. HAHA *ironisk*
Ska vara duktig och läsa på de förbannade proven nu.
Godnatt alla söta<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar