onsdag 9 december 2009

Ska jag skratta eller gråta?

Tjena tjena årets solbränna du kom och tog min hand...
Ojoj egentligen är jag på samma humör som igår. Men eftersom jag har så tråkigt måste jag väl ta och skriva något. Hade som sagt finska provet idag, och jag lovar! Det har aldrig skiti sej mer på ett prov som det där. Fatta noll nada zero!
Har tråkigt eftersom jag väntar på Wilma, som är på violin timme. Sitter på blibliotekets dator.
Skall senare ikväll fara på New Moon ojoj LOVE<3 Ska komma ihåg och ta med näsdukar den här gången..
Skall som sagt till Åland på lördag. Men just nu vet jag ingenting om ingenting. Så jag är egentligen inte så pepp på att fara och hälsa på ensam till en främande skola med främande människor..
Nej vet ni jag ska inte sitta här och göra er dag sämre.
Skall söka sommarjobb via nätet.
Pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar