måndag 21 december 2009

Tjena tjena!
Kan tyvärr inte sätta in några bilder från dagens pulkka åkning som slutade med snökrig eftersom vi inte hittade någon backe fast vi körde runt i Tenala. Plus att jag inte vågade ta min telefon med i backen eftersom jag visste att det skulle sluta med snökrig.
Det blev jag, Cia, Bine, Jonno, Kungin, Julle och Axel sen senare kom och Martin, Johnny, Carolina och Axe. Riktigt kul dag fakiskt. Slutade med att jag, Cia, Jonno, Julle och Kungin for på bio, Avatar, den var helt okej, skulle ha varit riktigt bra om den inte skulle ha varit så jäkla lång!
Plus att det var 3D, min näsa dåmna bort och fick fara efter nya glasögon en gång, å dom var fortfarande dåliga, sen orka jag inte mera. Så satt i nästan 3 timmar och såg på några suddiga blåa "människor" som hoppade omkring..
Nu ligger jag i sängen hos mamma i Österby, hon har kommit hem från Åland idag:)
Hon gnäller om att jag ska städa rummet, hatar alla stressade föräldrar i jultider!
Imorgon skall jag fara och köpa dom sista julklapparna med Palle.
Det vill säga; Syrrans, Mammas, Jasmines, gudföräldrarna, morbröderna och några till..
Håhå borde dessutom laga klart skriftliga slutarbetet snart. Bara man sku få den där jävla skivan INSPELAD! Suck. Nej klockan är 00.15 ska gå och sova.
Vet inte varför bloggens kl är fel. Får reda ut det imorgon..
HejHoppGummiSnoppSugOchSväljTrevligHelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar