söndag 6 december 2009

Söndag chill!


Hejsan!
Idag är det söndag och så känns det faktist, överlevde min hemska krabbis. Trodde aldrig det skulle gå om. Men nu ska jag hålla mej nykter en tid..
Har varit på 18-års kalas, grattis finaste Betti:) och finaste Carolina!
Var till min syster och sova inatt, träffade världens bästa systersson. Det var hemskt idag på dagen när vi satt vid köksbordet och läste, hörde vi fotsteg och det bara fortsatte gå någon där uppe ( det var bara vi hemma) och sen började någon hoppa i sängen.. Hjälp.
Sen berätta hon att det hade dött någon gammal gubbe där. Huh! Bilden bjuder jag på.
Skönt med ett veckoslut som har varit lungt ( bortsätt från fredag och lördagmorgon)
skall fara och duscha och sen ska jag äta Kotipizza, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar