söndag 30 maj 2010

Hejsan! Har kommit hem från en underbar, fantastisk, dramatisk, tröttsam, irriterande, frustrerande klassresa! Så ska det väl vara?
Vi var som sagt till Gotland, det var väldigt fint där! Vi hade ganska mycket fritid så vi svansa ganska mycket omkring. En dag cyklade vi 30 km, så jag hade GANSKA ont på ett mindre trevligt ställe. Och tandem(?) cyklar hyrde vi en annan dag, det var kul, fast det gick inte så bra med svängandet, höll på att köra in i två gamla gummor!
Vi hann också vara några timmar i Stockholm, alla sprang runt som galningar för att hinna få något köpt! Själv svansa jag efter Siiri som något värre lik, var så trött.
Köpte bara, ett par jeans leggings, gladiator sandaler, en topp, och ett armband. Som sagt det var inte min dag då. Harmar nog lite nu efter, men men!
På båten hände det ena och det andra, men det stannar nog där!
Igår skulle jag fara på bio, men orkade inte när det var finsk text så jag hängde en stund i stallörs parken, det var nån Raseborgs dagen och fullt med ungdoms band, helt najs! Kallt som fan.
Är skönt att vara hemma, sov 14 timmar i natt, det behövdes.
Så idag ska jag fara efter lite kläder till pappa och scootern, stannar kanske en sväng i byn och sen är jag öppen för förslag!
Pusshej ha de bra!<3

1 kommentar: