torsdag 13 maj 2010

Förbjuden frukt smakar bäst..


En sommar bild på dom bästa!<3 ( och nej jag vet inte varför min tobak ska va me på bild.)
Var ska jag börja? Igår hade jag en riktigt bra kväll, var med Palle, martin, martin, martin, jonno, axe och någon till. Vi tittade på ishockey, och mina öron ringde hela kvällen igår som dom skrek.
Och jag höll allvarligt på att pissa ner mej när Finland gjorde mål. Palle och jag satt å va skitskraja.
Sen for vi en sväng till Ramsholmen också där var min klass å grilla. Vi va inte där så länge, men de va skönt med en promenad:)
Har haft en jobbig natt, har kallsvettas och rulla runt och yra, och vaknat hela tiden.
Trodde jag på riktigt hade fått svininfluensa eller något liknande, näsan var täppt, huvudet snurra och halsen sved. Men efter att jag for å duscha känns det bättre!

Ikväll har jag många planer som krockar, fara ner å äta glass med Cia till byn.
Ha filmkväll med Bine, Axe och Cia, och grilla hos syrran.. Hååhå.
Nå de bra att man har mycket att göra så tänker man inte så mycket.
Nu ska jag städa mitt rum, jag har allvarligt låtigt det fara för lång, man ser inte soffan för den drunknar i kläder, och uush.
Ha en fin dag alla söta<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar