onsdag 19 maj 2010

Nu är mina hormoner i farten igen! Jag är förvirrad från topp till tå.
För det första, vad fan har mänskor för fel, varför måste alla ändras?? Okej, de är bra att ändras på vissa sätt, men i det här fallet så nej. Jag kan bli så grymt förbannad och obs, besviken.
Jag förstår helt enkelt inte mänskor sätt att tänka, hur täcks man?
Fy fan.

För det andra, förlåt att jag har varit en riktigt bitch med pms idag men hade inte världens bästa dag, och som vanligt far då allt över på klassen.
Snart sticker vi på klassresa också, fick vårt reseschema och vad vi ska ha med.
Sen skulle vi också sätta vårt namn på något papper om att vi inte får dricka eller ta rusmedel på resan, då blir vi hemskickade på egen bekostnad.
Hör tobak till det?..

Sen fick jag så dåligt samvete idag, jag har inte varit hemma en hel dag på några veckor, har alltid varit nån annanstans. Och det har sen istället gjort att jag har fått dåligt samvete över pappa. Har kommit hem efter 8a varje kväll typ. Och här har han suttit ensam..
Och dessutom far jag ju till Åland, och varje gång Åland kommer på tal får han en sån där ledsen blick.. Nåja.

En till grej! Jag har tänkt på en sak. Jag kan göra vad fan jag vill nu den sista tiden här, eftersom jag ändå snart far och ger blanka fan i vad mänskorna talar för skit. DEN NI!

Nej nu sen, jag har ganska på närvena just nu och yrar nu på som vanligt. Ha en bra dag allesammans!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar