lördag 8 maj 2010

Tjah tjah!
Har anlänt till Åland igår på dagen, sen träffade jag Linnea och Lina, och jag säger då bara, är ens hälften av alla ålänningar så som dom, så kommer jag klart som fan hit! Trevligare personer får man söka efter:)

Har just vaknat, och har drömt knasiga drömmar..
Idag ska vi väl inte göra så mycket.
Kommer ha en riktigt PAIN dag idag jag. Läkarna har sagt åt mej att jag måst testa med att äta gluten nu, för ska på något prov om några veckor.
Och sist jag åt i misstag höll jag på att dö av smärta, svimmade nästan.( får alltså grymt ont i magen)
Nå, så vi får se hur den här dagen kommer att gå.
Hoppas alla har haft en bra fredag och att ni får lika bra lördag.
Puss, Miri<3

2 kommentarer:

  1. haha, jag längtar redan tills du kommer hit igen! fy vad roligt det var och träffa dig igen! :D
    <3

    SvaraRadera
  2. fytusan va du va trevlig människa ! jag vill å träffa dej igen! :)

    SvaraRadera