onsdag 12 maj 2010

Jag tänker skriva ett inlägg fast solen skiner och det är varmt som satan.
Idag har dagen gått långsamt som fan. Ska snart börja sminka mej och kanske fara upp till byn.
Ikväll ska jag hänga meed Palle! Kul kul:)
och en sak är säker, fy fan vad svårt det är att hitta lägenhet i Mariehamn, en etta är dyrare än en tvåa i Helsingfors centrum. Patetiskt.
och snart är det inte länge kvar till sommarlovet! Fast där emellan kommer klassresan!

Fick ut mitt konsthissa prov idag, jag kunde inte annat en skratta 22/55 = en 5a.
Hahha men, jag ger blanka fan i det, det kommer ändå inte på betyget. Fy fan vad jag kan hata ämnet. Har aldrig förstått mej på att rita. Fast nu handlade det ju bara om konstens historia. Mindre intressant.
Näe men, nu ska ja göra något vettigt!
Kommer en midre fin bild, utan smink eller fixat hår. Sånt behövs också ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar