måndag 10 maj 2010

WOHO! GISSA VEM!

Nej, det är INTE miri aka bisamråtta som skriver, utan det är en annan liten fjärt, nämligen linnea. Yeah, jo att dethär är första gången jag gästbloggar så ni får ursäkta inledningen på dethär inlägget. Jamen vad ska man skriva här då..? Jag har fysikprov imorgon som kommer gå åt tjottaheitti, ungefär, men att jo jag hoppas ju att det går bra.

Undrar någon hur jag & miri träffades? Jag skiter i vilket, och jag skiter i om miri kanske skrivit det förut, men hon gick iallafall i min klass under halva femman och de två första veckorna i sexan. Usch vad jag var taskig mot henne kommer jag ihåg, fysatan. Jag mobbade henne för att hon hade dyslexi, och jamenar, hur shyst(?) är det på en skala?! Jag messade massa taskiga mess till henne. Vi hamnade hos rektorn en gång också, av oidentifierad och bortglömmen anledning
. Kanske lika bra. Jag kommer åtminstone inte ihåg vad det handlade om.. Haha, men vi hade inte haft kontakt sen hon flyttade, och helt plötsligt en gång på facebook så började människan skriva till mig. Och sen efter det så har vi fått upp kontakten igen, vilken känns mycket bra, haha!
Men jag måste erkänna att jag har växt upp sen dess. Kanske inte på längden, men åtminstone mentalt. Jag skulle aldrig ens tänka tanken på att mobba någon med dyslexi nu, herregud, de kan ju inte rå för det heller..
Så, nu fick ni en romanbeskrivning på hur det kommer sig att Miriana och jag känner varandra.

Påtal om skolor så kan jag ju säga att jag & Miriana förhoppningsvis börjar samma klass till hösten! Om hon kommer in här på Åland, vill säga (vilker hon förhoppningsvis och antagligen gör!). Vi ska båda börja Hotell- och restauranglinje, antagligen på sjömans, och det ska bli så trevligt så!

Och sen kan jag lägga upp en fager bild på människan som sitter och skriver dethär.
Ta det lugnt, jag har inte lösögonfransar eller kör kissnödiga posen vanligtvis. Och detdär är bara en allmän slirbild från när jag & en kompis skulle fota. Ifall ni undrar alltså.


Och nej, nu tänker jag inte alls göra smygreklam för min blogg. Men ifall ni skulle få tråkigt någon gång så är det vara att gå in och kika. Du kan klicka här. Eller känner du för det här. Eller känns det bättre här kanske? Nå i vilket fall som helst så kommer ni in på min, Linnea Lindberg's blogg.
Nu har jag reklamat klart.
Och jises vad länge sen det var jag använde blogspot, höhö.

Nämen ha ett bra liv, jag sta tammetusan spamma Mirianas blogg flera gånger, så watch out!
Puss & hej

2 kommentarer:

  1. Du e så söt.
    Här kommenterar jag min egen blogg. Shit.

    SvaraRadera
  2. Du kan vara söt.
    Här kommenterar jag mitt eget inlägg. Shit :)

    SvaraRadera