söndag 23 maj 2010

Hejsan alla nyvakna! Vaknade just och kom just från duschen.
Tänkte att jag skriver ett inlägg nu före resan, kommer antagligen inte ha tillgång till dator där.
Har mycket att göra idag, ska fara till älskade syster och äta, säga hej då till några i byn och sen packa det sista. Gaaah nu fick jag ångest igen när packande kom på tal.
Min kappsäck är FULL! Min sovsäck kommer jag få bära skilt, och vart i helvete ska allt rymmas som vi shoppar i Sverige??Fuck
Schemat ser lite underligt ut, men huvudsaken är att vi är tillsammans. Vi brukar alltid lyckas göra allt tråkigt till roligt. Som när vi var på ekologi läger, vi plockade käppar i skogen i 4 timmar, t.o.m det fick vi till något roligt,

Och nu har dom ju lovat dåligt väder också. Fuck
Nej nu har jag inte tid att sitta här! Kolla på den här sången, jag och Joysché höll på att pissa på oss när vi hörde den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar