tisdag 4 maj 2010

Den här sången är så jävla bra.
13 skoldagar kvar tills vi går ut. Härregud. Fast sen har vi ju klassresan som väntar..:)
Och hur det blir med våra hyra-limousin-planer vet jag inte, skulle nog vara kul, haha köra runt på stan iden när alla andra är i stallörs. Hah önskedrömmar:)

Idag är jag hemma, hade stegring igår och idag när väckarklockan ringde så kände jag att nu är det min tur att vara hemma. Alla i klassen har varit borta nu den senaste veckan, vi har aldrig varit alla i klassen, alltid nån som varit sjuk. Okej! Fittit intressant.
Hm borde fan i men ta och städa rummet.
Heh, tycker synd om min soffa som alltid blir överfull med kläder..
Idag sticker också Betti till Cypern och blir där i 5 månader som Au pair :(
Buhu vi som alltid brukar ringa varje lö och sö för att berätta våra tabbar vi gjort på fester. Nåja trevlig resa gumman!

Nu ska jag städa rummet och ta en ciiigg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar