lördag 15 maj 2010

R.i.p

Jahap, då är det dags för ännu ett R.I.P inlägg om mina kära klädes plagg.
Förra gången skrev jag om mina gråa mjukisbyxor som jag brände på scooter jäveln. (men min snälla mamma köpte nya åt mej, eftersom hon hade läst här på bloggen om den tragiska händelsen)
Denna gång är det mina party leggings, som alltid hängde med. Alltid.
Dom var speciella, dom hade små "diamanter" där nere på vristen. Men nu har dom varit med om en fest för mycket. Dom har sprättats upp. MINA ÄLSKLINGS LEGGINGS!
Så nu tycker jag att vi alla ska hålla en tyst minut för mina kära leggings, som stod ut med MÅNGA fester, tårar, spilld dricka, regn, smuts, köld, snö och mej.
vink vink mamma..

Whatever, inte ska man sörja. Hade annars en ganska bra kväll, men det var drama från början till slut! Håhå.
Ikväll ska jag på grillchill till Kungin! Bra de, så har man också denna kväll räddad!
Det är bra med så här långt veckoslut, så kanske man orkar kämpa lite extra dom här sista skoldagarna.. Egentligen har vi bara 5 riktiga skoldagar kvar, sen sticker vi på resa, och sen har vi bara hussa dagarna långa och så ska vi ju städa bort allt skit från klassen. (säger då bara att det kommer bli ett jävla stort projekt, när vi har alla ämnen i ett och samma klassrum)
Nej men nu ska jag nörda facebook och så småningom börja röra mej till --> The King Of Tenala!
Morjens gollungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar