tisdag 1 juni 2010

What if i told you, it was all meant to bee.
Would you believe me, would you agree.


Vet inte hur jag plötslig kom på det men, hahah när vi var på Gotland passade jag och Joysché på att pröva på hur det är att vara läbbar( VI HÖLL BARA VARANN I HANDEN!)
Vi gick omkring i Visby hand i hand och lekte att vi var kära som aldrig förr, men vi blev ganska besvikna när ingen lade märke till det, jag menar, dom skulle ju iallafall ha kunnat skrika något efter oss eller ens TITTAT PÅ OSS! Där kände vi oss dumma, och varje gång det kom snyggingar emot släppte vi handen.
Men en sak som var lite sliskigt var när vi gick där och var ny förälskade i varandra så kom det ett läbbpar emot oss, jag fick panik och trodde dom sku fråga ut oss om vi ville vara med på gängbäng eller något liknande. Nej nu får de vara slut på min slöa humår!
Imorgon ska jag till sjukhuset, ska vara borta i några timmar så jag missar bobolls cupen:(
God natt allesammans, nu tänker jag sätta mej under stora bron och se på utsikten, älskar att sitta där och fundera.
Puss allesammans!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar