söndag 2 maj 2010

Först och främst ska jag bara nämna att Vappen sög.

Hm, det slog mej igår, att det var första maj, och att fan de är inte länge kvar tills skolan slutar! Och inte länge kvar tills vi far på klassresa till Gottland. Shit.
Hjälp vad tiden går, kanske jag skulle ta och bestämma mej för en skola snart.
Huhu.

Dagens planer ser ut som så, att fara till stan med Carolina och äta:)
Och för tillfället sitter jag och läser på biologi prov, fan jag hatar mej själv jag har skjutit upp det jätte länge för jag har tyckt att de har varit lätt. Men nu när jag läser prov frågorna vill jag bara dö.
Iiih, nu tkr jag pappa och kristina kan fara nånstans så att jag kan röka.
Nu över till bitestiklar, spermier och annat mysigt!

1 kommentar:

  1. Det e nog bra med lite biologi för dej. Och testiklar. Att du kommer ihop att din kropp inte har sådana, och att du inte heller opererat bort dom..... Du föddes helt enkelt utan. Som jag.....Puss <3 Laiva1

    SvaraRadera