tisdag 16 februari 2010




Ursäka för mina alltmer kända snabb inlägg. Ska försöka sluta, fast hellre det än ingenting?

Var som sagt på bio med min käre syster igår, Valentines day, Joysché var också med, och om ni vill se en film som man skrattar till skall ni se den! jag, joysché och syrran hade nog mest ljud i hela bion. Hhaha nej men den var jätte bra tyckte jag:)

Blev också klart att lilla söta Carolina kommer med till Åland på sportlovet! Och en sväng till Sverige ska vi också hinna med. Min klädgarderob är i behov av det..
Ska bli kul!
Har lite muskelvärk från gårdagens gymnastik som jag drog, hade fotboll. Och lite teknik, eftersom alla i klassen tror att dom ska springa iväg FRÅN bollen istället för att springa TILL den. Nåja det gick ganska bra, och t.o.m Camilla som skrikande springer iväg när den stackars bollen kommer nära henne, gjorde mål! I´m so proud.
JAG ÄLSKAR ER ÄNDÅ!
Nej men jag ska börja läsa på prov nu.. Uuuh.
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar