fredag 5 februari 2010

GRATTIS RUNEBERG!

Tjena!

Jag lovar, aldrigt att jag har längat så här mycket att det bli fredag som den här veckan! Jonno och Johnny har fest i banklokalen, tror det blir tredje veckoslutet i rad nu som vi är där och festar? Men själv tycker jag att lokalen är riktigt bra, inte för stor och inte för liten. :)
Har ingen aning om vad jag skall ha på mig, antagligen samma som jag hade på Vici´s och Lina´s fest, tråkigt som jag är. Nä men allvarligt, på sportlovet far jag till Åland, och antagligen till Sverige, så då skall jag köpa festkläder!
Det blir aldrig av att köpa finkläder..

Hade som sagt matteprov idag och det sket sig totalt för jag hade missförstått EN LITEN JÄVLA FUCKING GREJ, som antagligen gör att jag får underkännt. Kul sa man.
Sen är det ju också Runebergsdagen idag, så efter provet måste vi genast fara och lyssna på nån tant som berättade om han, väldigt kul ska jag säga. NOT!

Världens sötaste Palle ska komma hit före vi far på festen, ska bli skitkul!
Har just kommit från duschen och fönat håret, fundera på att sätta en ansiktsmask?
Men har så torr hy just nu så får nog bli en annan gång..
Iallafall ska alla ha en jäkligt bra fredag!
Puss<3

Är det så här när man är kär när man är liten, hur ska det bli när man är kär när man är stor?<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar