söndag 21 februari 2010


Jag har tänkt på en sak, är det bara jag som smälter ihop/ blir charmerad
när en pojke sätter på solglasögonen och skjuter iväg ett smile, som bara får en att smälta ihop ännu mer. Eller när de kommer in genom dörren och putsar bort snön från jackan/ håret. Eller ser efter en i smyg. Och när dom går förbi en och en parfymvind slår emot. Eller ser när dom sover, dom liknar sovande barn.
Är det bara jag? Eller är jag kär? Hahah. Kanske både och.

Men iallafall, festen igår var riktigt bra! Tack Cia!<3 Men jag var på konstigt humör så det for lite upp och ner feeliis, inte feeliis, feeliis, inte feeliis, ni fattar.
Var hemma redan halv 1! Men det var roligt när det var lite blandade mänskor och inte samma "gamla", inte för att de absolut e något fel på dem heller!

Ska till Åland imorgon, med Carolina, ska hälsa på mamma, har inte sett henne sen 4.1 så det ska bli kul! Till Sverige ska vi också!:)
Sitter med en ansiktsmask och ska börja packa! Har helt glömt att tvätta kläder så får tvätta lite hos mamma. *host host*
Ikväll blir det endera att sitta hemma eller kanske Hese? Ingen aning.
Kommer antagligen inte skriva så mycket i Åland. Vi får se.
Ha ett fortsatt kiva sportlov!
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar