torsdag 4 februari 2010

I sing it one last time for you.. laalaalaaa





Tro det eller ej, men denna lillasuperfinasötagulligaälskvärda lilla
Ipod Touch(på bilden) skall snart bli min! Blev så förälskad i Palles att jag bestämnde mej för att köpa en, passar ju bra touch screen tele och Ipod touch. Kan inte vänta tills jag får den!
Håller på att ladda ner Itunes, ska färdigt börja söka sånger och sånt.
Jag blev plötsligt pigg? Ärligt, jag sov 40 min längre än vad jag brukar inatt och jag tänkte inte ens vakna av väckarklockan, då är något mycket fel.
Btw kära vänner har jag bestämnt mej att inte vara något extra mycket på Åland i sommar ( jo under rockoff och när jag ska söka lägenhet) allt för att jag skall vara så mycket med alla underbara vänner här i Raseborg( elr som Berra tyckte, Rastaborg)
Har sökt jobb till 4 platser och blir nog att söka ännu mera.. Ska fanimej ha ett jobb i sommar!

Förra sommaren jobbade 3 veckor på Åland och 2 dagar i en lanthandel, pappa ringde andra dagen och sa att jag plötslig också slapp med till ett läger i Norge(?). Fy fan har inte satt min fot in i den butiken efter det och tänker INTE göra det heller. Ush, matteprov imorgon, men sen är det ju fest så jag överlever!
Nu är jag för trött,. skriver bara skit.
Pusshej!<3

Är det så här när man är kär när man är liten, hur ska det bli när man är kär när man är stor?<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar