onsdag 10 februari 2010

Förbannde onsdag.


http://s06.flagcounter.com/more/8yh


Idag, har varit en jobbig dag, slutade halv 4, for hem, laga mat, film, länk, och nu sitter jag här. Patetiskt. Jag är inte påå något vidare humör, trött som fan och borde läsa på lite engelska prov, men jag orkar inte.

Orkar inte med det här mörkter, jag längtar till våren, när jag får köra scooter, fara vart jag vill när jag vill.
Det är inte riktigt min dag idag,förlåt skrev inget vidare inlägg igår, men om jag börjar skriva om något jag tycker ska bli kul kan de ju gå bättre?

På sportlovet ska jag till Åland och hälsa på mamma, har inte sett henne sen den 4.1
så saknar nog lite henne, det ska bli skönt och bara sitta framför tv och inte behöva fundera på något. Chilla, shoppa, äta god mat och fara ut och gå med Tintin och Betsy(Hittade bara bild på Tintin)
Far förhoppningsvis till Sverige en sväng också, och om jag har tur får jag Sofie med. Tänk sportlov, sovmornar, eller brukar inte bli det, hundarna vaknar åtta och skall ut. Suck.
Se genast blev det lite bättre stämning här!
Nej nu ska jag fara och deppa ner någon annan.
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar