söndag 14 februari 2010

Alla hjärtansdag



Först och främst, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!
Bra eller dåligt?

Jag och Siiri pratade om det igår, hon tyckte eftersom det finns en alla hjärtans dag borde det finnas en Singel Dag. För alla hjärtans dag är inte så kul när man är singel.

Men iallafall, igår for jag in till stan och träffade söta Siiri, vi gick och lätade efter ett öppet Café i hela Ekenäs men misslyckades, så vi gick till Koti Pizza.
Pratade som aldrig förr! Sen for vi ut och gå, och det var svinkallt, båda hade bara leggings på sej, men det gick endå. Precis som förr i tiden, jag och Siiri:) Måste upprepas!

Sen var klassen och sjöng på någon "Kärlekens Natt" Det var meningen att vi skulle sjunga kl 21.00. Vi slapp och sjunga typ 20 före 11? Tro mej, jag var inte på gott humör då!

Sen for jag, Siiri, Cia, Martin och Johnny till mammas lägenhet, men det var så tråkigt så vi for ut och åka, Cia och jag körde så faaaan:D
Det var kvällen i ett Nötskal!
Alla ska ha en bra kväll!
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar