söndag 7 februari 2010


Oj, jag måste faktiskt ha varit sömning när jag skrev idag på morgonen, intresse smurfarna hoppar säkert på era axlar?

Men kan berätta om min dag i korthet.
Först vakande jag, bloggade( skulle aldrig nyvaken ladda upp den grymma bilden)
For till stan och åt på kina restaurangen med papi och kristina.
Sen for jag till Brasses, satte där med Bine och såg på när Cia jobbade.
Sen for Cia hem så jag for till Bine en sväng vi skulle spela kort, men kom på att ingen kunde någo regler, sen kollade vi på melodifestivalen( Bine är en melodifestival nörd så hon hade det inspelat;) )
Sen kom Carolina och så for vi till Karis Hese med steffo, axe, axel, jonno. Håxu och Tomppi släppte vi av i stan, dom var lite drink drank drunk Efter vi hade ätit cruisa vi runt på stan och sen körde Steffo hem mej..

Men nu ska jag vara social med alla datanördar och se på en film, hoppas alla har haft en bra dag för det har jag:)
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar