måndag 8 februari 2010

Jag vill ha sommar. NU!


Hejsan svejsan på dejsan!

Först och främst, har jag 3 stycken läsare i USA? What, very nice!
undrar vem det kan vara.. Hmmm. FBI? CIA? hahaha
Nej, egentligen är jag allt för trött för att orka skriva men att men att..
Kom just hem från byn, och har lagat ett föredrag om Hitlers barndom och eftersom vår printer int fungera fick jag skriva hela skitet för hand!-.-.. Heh.
Ska snart skriva en jobbansökan till gravgården också. Har varit jätte duktig idag ju, plus att jag fixa tvätten, heheh.
Imorgon får jag ut matteprovet, får jag godkänt blir jag superglaad!
Sen ska vi ju börja söka nästa månad, så här ser det ut just nu:

Åland 1. Sjömans 2. yrkes
Finland. 1. Karis kock 2. Gymnasiet 3. Närvårdare 4. merkonom 5. Prakticum.

Men har börjat tveka lite om Åland, men har ju tid att tänka ända till sommarlovet, söker gör jag, men sen om ja inte vill fara dit är det bara och ringa ett samtal och bums så blir jag kvar här i den här patetiska skithålan.
Men men. Tid är allt jag har just nu, eller hur man nu tar det:)
Men iallafall ska jag skriva jobbansökan nu.
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar