tisdag 9 februari 2010

Bara jag som tycker jag liknar en bäver på bilden?


Ni skulle bara veta.
Jag skulle just stänga av datorn när jag kom ihåg att jag hade lovat att skriva ikväll.

Funderar allvarligt på att skolka imorgon, jag är så trött att jag skulle ge vad som helst för att få sova halva dagen. Önsketänkande. Men det är nog inte så bra idé eftersom vi har både engelska och finska imorgon och jag skall fanimej höja nu.

En sak jag kommit på, jag är beroende. Nej inte av något allvarligt. Men av bloggar.
Läser över 10 bloggar om dagen, sen läsaer jag ju förståss nya bloggar men det är över 10 bloggar jag följer varje dag. Patetiskt?, jepp.
Och jag blir stressad om jag INTE läser dem. Suck.

Intresse smurfarna dansar säkert tango på era axlar nu?
God natt med er alla, är så trött.
Poss!


P.s Jag och Palle är inte så värst nyktra på den bilden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar