måndag 8 februari 2010

Puss på dej.







Yo! Here i´m again. Kan det SNÄLLA inte sluta snöa nu?! Depprimerande bild eller hur?

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist.
Efter många svordoms attacker blev jag klar med min jobbansökan, blev riktigt nöjd.
Såg på Open Water med pappa, och tro mej, det är inte kul. Han sitter hela filmen igenom och bara:
Vilka jävla mesar. Men härre gud varför gör inte dom så där. Jäkla päron gör så å så.
De där sku aldrig kunna hända. Sku ja va där sku ja göra sådär.


Suck, nåja bättre än att sitta ensam. Imorgon får vi ut matteprovena. Jag lovar får jag godkänt så. Hm. Har jag cokis och godis strejk till sommarlovet. Fuck!

Nu ska jag vara nörd och läsa på en Stephen King bok, Eld Född.
Adrenalivmissbrukare här sini!
God natt till alla♥
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar