torsdag 18 februari 2010


Säger bara en sak, engelska provet gick helt åt rööven. Och inte blev det bättre av att läraren var 15 min sen, så jag fick jätte stress att ens hinna bli klar med alla frågor. Man fick bli på övertid, men seriöst, vem i helvete blir det friviligt, heldre skulle kärringen ha kommit i tid. Sen när jag skulle gå till stan så hade förståss min sista tobak gått av. Denise och Siiri fick höra en hel ramsa med svordomar då.
Sen var det penkkis idag också( då när 3orna i gymnasiet slutar skolan helt) så vi for med klassen och några lärare och se när dom körde med lastbilar och kastade godis.
Tro mej, alla i klassen mådde illa denna dag, blev en och annan godis för mycket.

Skulle vilja till byn idag också, men tillika inte, och jag har övat varje dag hela veckan på hissa provet så idag så läser jag bara igenom allt.
Kan inte heller bestämma om jag är på bra eller dåligt humör.
Creepy. Så aatt såå.
Har 6% kvar av Sherlock Holmes så ska väl kolla på den ikväll. Men ajo det är ju inte min dag idag så har säkert laddat ner fel fil eller något liknande.
Nu ska jag fara på jakt efter en cigg!
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar