fredag 19 februari 2010

Igen fredag?!



GRATTIS VÄRLDENS SÖTASTE CIA PÅ 17-ÅRS DAGEN!<3

Nu får det bli ett snabbt inlägg!
Idag efter skolan for jag sofie och cia till kinarestaurangen och äta eftersom det var Cias födelsedag, sen yra vi nu runt på cafén och tillsist gick vi till Säästö, för vi skulle åka hem med Cias mamma som jobbar där i närheten och jag lovar jag höll på att frysa ihjäl! Hade absolut ingen känsel i mina lår, och snäll som jag var gav jag mina vanttar till Sofie. Men det har varit kul.
Lyckades också skämma ut mej idag i skolan, stod och pratade vid trappan med alla från klassen och så sa jag min åsikt om vad jag tycker om läbbar, har absolut inget emot dem men om dom ska snorkla och ha sej så behöv dom int göra det framför mej, då först får jag obehag! nåja, de började med att jag berättade att jag hade sett på Flickan som lekte med elden, och hon e ju läbb. Nåja iallafall så sa ja nu va ja tyckte och tänkte. Och tillika höll vår städerska på att skura golvet, och jag pratade ju inte direkt så sakta. Mitt i allt slår det mej att städerskan ÄR läbb.
jag for fort därifrån då. Fy fan vad pinsamt.
Men alla ska ha en jätte bra fredag och så hörs vi! Blev inte så kort inlägg sen heller..
Poss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar