måndag 15 mars 2010

Ush, för varje dag som går, ja varje timme, minut, sekund, gör att vi kommer närmare skolavslutningen. Jag kommer att gråta av lycka, att äntligen få komma ur den där skitskolan ( jag menar allvar, skulle INTE gnälla på den om den inte skulle vara helt utflippad) och FRÄMST för att klassen skiljs åt, jag grät på julfestens övning, folk trodde att jag skojade men nej jag var allvarlig.
Jag kommer helt seriöst att gråta ihjäl mej, jag menar, i vår klass har vi aldrig varit mer en max 10 elever, och då får man en ganska bra sammanhållning. Från 1-6 hade vi en stackar pojke, tycker nog synd om han nu efteråt. På 6an kom det en till, men båda slutade till 7an. Sen dess har det bara varit GIRLPOWER!
Okej, nu fick ja en början till en sång i huvudet. Måste sluta och snabbt skriva ner den.
Förlåt! Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar