tisdag 9 mars 2010

Just nu har jag bara lust att sätta in en bild på ett långfinger och inte skriva mera.
Men jag lär må bättre efter att jag skrivit en stund.
Först och främst ska jag kanske säga förlåt till alla dem som har blivit utsatta för mitt häftiga och växlande humör på sista tiden, främst då min stackars pappa som inte kommer läsa detta. ( Han vet inte ens hur ikonen för internet ser ut)
Och faktum är att jag faktiskt inte själv vet vad som händer, jag blir irriterad för minsta sak. Misstolkar alla uttryck till något gläst. Blir 3 ggr mer förbannad för såna saker som jag bara skulle bli lite förbannad på. Får lust att börja gråta mittiallt för ingenting. Minsta sak gör min dag förstörd osv osv i all oändlighet.Jag kanske håller på att bli galen
Först och främst är det jobbigt för mej, och jobbigt för alla utsatta, sen blir de 3 ggr värre för mej igen eftersom det är jobbigt för er. Åh same shit.
Jag har nog bara haft för stor press på mig sjäv, bråttom med allt. Eller jag vet inte. Nej nu ska jag sluta angsta och fortsätta på finska provet OCH äta Cheeseballs!
By the way var till gymnasiet idag, och vet ni vad? Jag älskade det och tyckte allt värka jätte intressant. Fuckers. ( förlåt, nu förstår ni vad ja pratat om.)
Puss...

2 kommentarer:

  1. alla har såna perioder :) men de e jävlit irriterande

    SvaraRadera
  2. Jepp.. Men det lär gå om. Får vi hoppas för allas bästa..
    :)

    SvaraRadera