söndag 7 mars 2010

Förlåt att jag inte har satt in min sång, men kan tyvärr inte göra det?:O

Iallafall har suttit och öva på finska provet i 3½ timme, så nu är min hjärna överfull
med olika particip former. Var ut och gå en sväng också, det är såå fint väder ute.
Missade pulkka åkningen idag med några kompisar, kände mej som en riktig nörd som tacka nej p.g.a provläsning. Hah.
Jaja den här fredagen ska vi söka till skolorna. Ska ha ett akutmöte med min elevhandledare för mina planer har helt ändra. Har börjat fundera på gymnasiet nu.
Och vissa personer som tycker det är onödigt eller annars bara tycks ha problem med det kan helt ärligt se sej nånstans. Inte gnäller jag på er heller så. SHUT THE FUCK UP! Och jo jag är på ganska dåligt humör, har världens mensvärk. Och är allmänt irriterad, sitter och väntar på att pappa ska komma från butiken så jag får mina cheezeballs(stavning). Mums. Det är jag värd idag, så som jag har läst, angstat, svurit.
Nej nu har min paus från läsandet varit lite väääl långt.
Puss

Kommer sakna denna klass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar