måndag 15 mars 2010

Falskt alarm, ingen skriv inspiration.

Jag blir så fruktansvärt irriterad, förut skrev jag sångtexter hela tiden, kunde skriva flera sånger på någon vecka. Få se när skrev jag senast ens en rad till en sångtext? Hm måste ha varit för några månader sen när jag måste laga slutarbetet, och skrev en sång. HALLÅ DE VA FLERA MÅNADER SEN!
Och jag har inte ens spelat gitarr, förrut spela jag nu nästan minst 10 min varje dag. Minst.
Nu ha de kanske blivit 10 min på en månad. Ååh. Jag blir så irriterad, var e min inspiration? Vad händer? Kanske jag är stressad. Eller så håller jag nu bara på att förtränga allt som har med musik att göra.
Men de ju min stora passion, int kan man ju förtränga något sånt? Jag menar inte förtränger man en person man älskar heller? ( inte frivilligt iaf).
Nu ska jag nog lugna ner mej.

Så ser min hjärna ut just nu.
En annan sak som irriterar mej, jag kan inte äta något utan att jag börjar må illa som fan.*nej miri inte svära* Vet ni när ni har ätit äckligt mycket av något och känner att ni bara sku kunna rulla iväg eller i värsta fall spy?
Det får jag varje dag, och det räcker med att jag äter en yogurt, smörgås,eller dricker något. Jäkligt irriterande. Kanske borde prata med hälsosystern.

1 kommentar:

  1. men hui då miri:S .. måste diskutera detta på msn! XD

    SvaraRadera