fredag 19 mars 2010


FREDAG I MITT HJÄRTA!

Då var det fredag IGEN, jisses hur tiden far fort nuförtiden! Men det är inte mej imot.
Ikväll ska jag ta det lungt och vara med Steffo, Carolina och Axe.
Måste ta en chill kväll för imorgon, då blir det andra bullar! Joysché den fina har sin födisfest och jag lovar, jag ska vara full som fan!( hoppas mamma inte ser det, jag har varnat dej för att läsa min blogg!) Skall dessutom vara barnvakt till söta Zakaris, så måste vara utvilad så ja orkar busa med han heela dagen:)
Klassen skall ha en fest i företagarlokalen i Tenala den 24 April, alla är välkomma så vitt dom är 94 eller uppåt, och så länge det finns plats på listan.
Nej nu ska jag försöka göra något åt mitt hår, eller så skiter jag i de och sätter mössa*intressant*
Nu ska jag nog fara och göra mej klar för ikväll!
Alla ska ha en bra fredag, för det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar