torsdag 25 mars 2010


Tjeena bloggen.
Har just kommit hem. Efterskolan for jag hem till Betti där vi var hundvakt till söta Philipp, vi såg på världens sämsta film typ "lady killer" eller något liknande.
Sen for vi efter Bettis mamma till karis tågstation, och där före han vi klämma in varsin hese måltid, fan det var länge sen man åt det. Ibland får man fuska!:)
Jag är världens lyckligaste person och tillika ledsen, nåja det jämnar ut sej.
Bestämde att jag skulle sluta röka idag, men det sket på sej som alla andra gånger.
Måste hitta motivation för att sluta. Och varför sluta med något som är en njutning. Okej det där lät och var fel.g

Har ju jobb på Lavida i sommar, och mittiallt under dagens lopp kom jag på, jag kan ju inte finska så jag och Betti satt igång och med olika uttryck så nu kan jag det viktigaste. Bra miri bra.
En fin överraskning väntade mej när jag steg in i mitt rum. Kristina pappas flickvän hade städa hela rummet och alla klädhyllor, en sån sööörvis(?) har jag inte upplevt på länge, och allvarligt så har jag inte haft tid att städa( okej där ljög jag en aning) p.g.a skolan.
Nu ska jag lägga ansiktsmask och göra finska läxan.
Puss

2 kommentarer:

  1. ja jobba faktiskt förra sommaren på la vida också;);) BLINK BLINK

    SvaraRadera
  2. jag vet det;) BLINK BLINK

    SvaraRadera