söndag 14 mars 2010


Ou Yeeah! shevar inte alls!


Hejsvejs!
Har börjat bli lite seg med det här bloggande..
Först å främst vill jag ännu en gång länka min käre bror och hans blogg.
Och orsak varför jag nu tvingar mej själv att skriva ännu ett meningslöst inlägg är för att skjuta upp modda läxan. Hähäh.
So here we go again!
Idag vaknade jag av att pappa började skramla och ha sej i rummet som är breved mitt rum, kl var då 11 och jag kom hem 04.00. Så jag steg upp, förbannad, skrek på han och till svar fick jag ett muntert "Godmorgon på dej med" Sen hade jag inte hjärta att vara arg på han mera. Sen for jag till Betti, hon var hundvakt åt lilla söta Philipp.
Var där en stund men kom sen hem. SEEEN kom steffo efter mej och med hade han Axe och numppe, vi körde till Karis och dom gluffsa i sej mat. Och så körde vi tillbaka och nu sitter jag här.
Intresse smurfarna dansar säkert tango på era axlar nu.
Ush nej back to the homework! -.-
Puss och godnatt!

2 kommentarer: