lördag 27 mars 2010

Gårdagen.. var aningen galen. Jag hade så kul, dansade så jag fick världens sendrag inatt och nu haltar på som en höna. Vad är det ens som händer när man får sendrag? För det känns just nu som om min vadmuskel skulle vara av. Skönt.
Men som sagt gårdagen var galen på alla sätt och vis.
Jag skulle bara vilja försvinna in under täcket och komma fram när alla har lugnat ner sig. Har vaknat upp nu två veckoslut med sån morkkis att jag bara har kunnat ligga i sängen och fundera på vad fan jag höll på med. Alkohol är på riktigt farligt. Tänker typ bli nykterist. Har inte ens vågat se vad jag har skickat för meddelanden på telefonen. Och tror det kommer förbli så.
Underligt hur ett missförstånd kan skapa mer kaos en Hiroshimabomben. Nåja.
Nu ska jag fara på en morgon tobak och krypa tillbax under täcket och aldrig mer stiga upp.
Farväl.
Miriana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar