måndag 1 mars 2010


Då var första skoldagen efter sportlovet över. Och jag är trött som fan. Kunde inte sova. Hade fysik dom två första lektionerna, och gubben stod och förklara i en timme
om is som smälter och vatten som stelnar. Tror alla uppfattade och förstod vad han menade dom första minuterna. Patetiskt att skriva om skolan men nu när jag väl är i gång kan jag lika gärna fortsätta.
Den här veckan ska vi söka skola!!!!! AAAAH. Vet vart jag ska söka och så, men vet inte om jag vill till Åland. Det har jag iallafall tänktetid på ända till sommaren, eftersom det är skilt att söka till Åland och här i Finland. Men som sagt. Åland eller Ekenäs-Karis. Blir jag kvar i Ekenäs så tänker jag ta kock kombinerat med gymnasiet.
Far jag till Åland tar jag bara kock, blir lite för stressigt att ta kombi där också tror jag. Men blir jag i Ekenäs måst jag bo hemma hos pappa, och det klarar jag inte av längre, mammas lägenhet i Österby finns ju alltid..
Ush får ont i magen varje gång jag funderar på det här. Nu tänker jag se på en film och sen läsa på lite finska.
Btw, Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes, vilken besvikelse tycker alla tre filmer suger.
Nu vet ni det!
Poss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar