tisdag 20 april 2010

Vissa dagar orkar man bara inte fixa sej.


Tjena!
Ush vad jag blir irriterad på mej själv när jag sitter inne en sån här fin dag!
Men ska snart fara ut och röka före jag får något fel.(nikotin brist 6000)
Iallafall, min dag har varit bra, hoppas er också varit det.
Kom hem från skolan tidigare hade så förbannat ont i magen, somnade direkt nästan och nu sitter jag här.
Skulle vilja spola framåt tiden tills det dimpper ner ett brev i postlådan så jag vet till vilken skola jag slapp in. Håller ärligt sagt på att bli tokig, JAG VILL VETA NU OCH HÖR SEN! Magsår 3000!
Nej men, har just lagat klart mitt engelska föredrag, känner mej jätte duktigt.
Nu ska jag äta, hejsvejs<3

1 kommentar:

  1. Voj vad jobbigt att vänta. Det finns en universums plan som har allt klart - du får lita på den! Under tiden bara andas och vara snäll med dej själv! Det går som det är meningen! Men vi skall inte tro att vi alltid förstår meningen här o nu! Laiva vännen, laiva!

    SvaraRadera