måndag 26 april 2010

Hallåja!
Då skriver jag det här inlägget bara för att skjuta upp föredrags skrivande som vanligt..
Jeij!
Hörni, igår tänkte jag skriva ett inlägg som skulle handla om kärleken till mina gråa mjukis byxor. Hah, men hann sen ändå inte för Cia stod på gården och tuta och det bar iväg till tenala city för att sätta upp orienterings kontroller( som gick mindre bra).
Iallafall, så när jag ska stiga av scootern så bränner jag mina gråa mjukis byxor. DET BLIR NÄSTAN HÅL. Så nu sörjer jag dem, jag är hjärtekrossad, inte de, jag älska ju dem.. Väldigt intressant va?

Annars så tror jag att det inte blir gymnasiet för mej i år, vill bara bort härifrån, Åland går bra. Hah. Nej men, det beror lite på det ena och det andra..
Men som sagt, hur många gånger har jag inte sagt det? Och hur många ggr har jag sagt att det INTE blir Åland. Men så som det ser ut just nu blir det Åland.

Nu tog min skrivar inspiration slut, igen.
Ska försöka laga klart föredragen( som ja har sagt i två veckor) så att jag kan chilla och se på film, har en stor plastkass nere med nya filmer. Sen ska jag äta pepparbiff med pappsen:)
Pusshejs!

2 kommentarer:

  1. Men från gymnasiet kan du åka som utbyteselev, glöm inte det :)

    SvaraRadera
  2. HEEYHEEY va e dehä ! du KOMMER ti gymnasiet punktslut miriana!

    SvaraRadera