torsdag 8 april 2010

Jag fick skällor av Palle( >>FETLÄNKING TILL PALLE<<) ( Måste bara härma Paow). idag, hon tyckte jag inte hade uppdatera på länge, så får väl lov att göra det nu.
Har inte gjort något vettigt eller något som är så intressant att det borde skrivas här, det har varit, skola, läxor, prov. Så har haft fullt upp.
Har faktiskt tagit ut scootern, ( den heter Nils-Bertil och är gay och gift med palles)det var riktigt kul att vara ute och köra, var ju ett tag sist, förra vinter körde jag för fullt, kommer ihåg att alla "knappar" hade frysit fast, så kallt var det, så när jag skulle blinka så gick det inte, knapparna var fastfrusna.
Intressant.
Jag har märkt tre saker nu på senaste tid.

1. Folk har börjat blogga mera
2. Folk har börjat MOTIONERA för fullt
3. Jag har hela tiden nya vänförfrågningar eller kontaktrer som vill adda mej på facebook och msn, fullt med kurder ( inge fel på det, jag är inte rasist) har dom tråkigt eller?

Har också by the way varit på något möte i skolan, om klassresan, det blir antagligen Gottland! Wuuhuu..( min bror var till Venedig).
Så där Palle( tro mej du ska få tillbaka för att du späma min fb) nu har jag skrivit, och länka dej, nöjd?:)
Puss hej nu dusch och sen film!<3

2 kommentarer:

  1. jag är stolt igen <3 Tack för FETLÄNKEN ;)

    SvaraRadera
  2. Jag todde det var knapparna i kläderna som frös fast så jag tänkte hälliguud!!

    SvaraRadera